FAQ

Od czego zacząć

 

Decydując się na wynajem pokoju lub coworkingu w Workin zyskujesz więcej niż tylko nowoczesne biuro dla siebie lub swego zespołu. Profesjonalnie działająca recepcja będzie wizytówką Twojej firmy, zaopiekujemy się gośćmi, których zaprosisz do swego biura, połączymy połączenia przychodzące a także odbierzemy Twoją pocztę lub nadamy listy wychodzące. Codziennie napijesz się pysznej kawy lub herbaty bez limitów, znajdziesz u nas aktualną prasę oraz możliwość bezpłatnych szkoleń. W każdym tygodniu przygotowujemy niespodzianki kulinarne… Jakie? Tego dowiesz się na miejscu 🙂

Z biura w Workin możesz korzystać całą dobę przez 365 dni w roku. Recepcja centrum otwarta jest w dni powszednie od 9:00 do 17:00

Workin oferuje pokoje o różnym rozmiarze do 12 osób. Ponadto istnieje możliwość wykupienia miejsca niededykowanego- tzw. coworkingu już dla jednej osoby.

Tak. Istnieje możliwość wynajmu miejsca parkingowego w garażu podziemnym mieszczącym się w biurowcu, a także miejsca naziemnego zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie budynku. Ponadto można korzystać z miejskich miejsc parkingowych przy ul. Podwale.

Uwielbiamy rowerzystów! Na terenie budynku znajdują się stojaki na rowery.

Workin posiada 6 sal konferencyjncych mieszczących do 3 do 40 osób. W zależności od liczby wynajętych pokoi lub stanowisk pracy otrzymasz określoną liczbę godzin sal konferencyjnych do wykorzystania. Rezerwacje na sale przyjmuje recepcja Workin, jedna z sal nie wymaga rezerwacji i jest dostępna dla wszystkich, zaś czas spędzony w niej nielimitowany. Ponadto Workin posiada bardzo dużą strefę chillout oraz kawiarnię, w której także możesz odbywać spotkania firmowe bez limitów.

Oczywiście, możesz zaprosić gości i skorzystać z sal konferencyjnych lub strefy chillout.

Coworking w Workinie kosztuje 599 zł miesięcznie, zaś ceny pokoi różnią się w zależności od liczby stanowisk pracy i rozpoczynają się od 1100 eur miesięcznie za pokój. W cenie zawarty jest dostęp  do sal konferencyjnych, Internet, nielimitowane napoje, opłaty za media, serwis sprzątający, profesjonalna obsługa recepcji i wiele, wiele innych świadczeń, o których przeczytasz w dziale OFERTA

Workin dysponuje przestrzenią eventową mieszczącą do 150 osób, kawiarnią i barem z pełnym zapleczem sanitarnym oraz sześcioma salami konferencyjnymi. Zorganizujesz u nas szkolenia, prezentacje, śniadania biznesowe, gale rozdania nagród, a nawet after party lub pokaz mody.

Tak, zapraszamy ekipy filmowe do współpracy!

Workin zaskoczy Cię dużą przestrzenią wspólną, nietuzinkowym designem i znakomitymi warunkami pracy. Każdy pokój (bez wyjątków !) posiada dostęp do światła dziennego, otwieralne okno, indywidualnie strefowaną klimatyzację i żaluzje. Pokoje oraz sale konferencyjne charakteryzuje bardzo dobre wyciszenie, dzięki czemu skupisz się na pracy gdy tego potrzebujesz, a jeśli wolisz miły, kawiarniany gwar to spodoba Ci się strefa wspólna gdzie z głośników płyną przyjemne nuty.

W Workinie ogólnie dostępny jest szerokopasmowy Internet bezprzewodowy. Dodatkowo w każdym pokoju istnieje możliwość podpięcia komputerów do sieci LAN. Dla bardziej wymagających klientów stworzymy hot spot tylko dla jednej firmy.

Biurowiec Plac Zamkowy – Business with Heritage zapewnia całodobową ochronę oraz monitoring. Dodatkowo dostęp do powierzchni Workin możliwy jest tylko przez recepcję lub za pomocą imiennej karty. Workin posiada również własny monitoring na powierzchni, a każdy pokój jest zamykany.